Известие

Collapse
No announcement yet.

Винаги пали от втория път...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Z:)m
    Първоначално публикувано от skino
    Е защо умря темата?
    Някой може ли да ми каже, датчика който казва на компа каква е темп. на двг, е този в термостата ли ?
    и как се замерва и какво трябва да показва?
    На първо време можеш да си провериш датчика за температурата на входящия въздух... особено, ако колата пали от първия път при подаване на съвсем малко газ.
    Сменен и не помага
    146 ti rosso 96г.

    Comment


    • #47
      И аз имам подобен проблем. Сутрин 08:00ч. Колата си пали от първия път, без проблеми. Когато си тръгвам от работа, към 17:00-18:00ч., ако е ТОПЛО мноооого трудно пали, от 4-5-6 път, НО само когато е топло Един ден я припалих към обяд 12-13:00ч. (от втория път) и към 17ч. си запали от първия път без проблеми. Та ако не я паля през деня и после като искам да я запаля и навън е много топло.... много мъки. Иначе като валя дъжд тези дни, палеше винаги от раз, както пипна ключа и вече пали. Ако има такъв датчик за външна температура, колко трябва да казва на компютъра този датчик, че е навън, за да не пали? 700С градуса ли? А във сервиз дали ще могат да го сменят? / 145 1.4 тс 98` /
      Алфа Ромео 156 1.8 TS `99

      Comment


      • #48
        И аз имам подобен проблем. Сутрин 08:00ч. Колата си пали от първия път, без проблеми. Когато си тръгвам от работа, към 17:00-18:00ч., ако е ТОПЛО мноооого трудно пали, от 4-5-6 път, НО само когато е топло Един ден я припалих към обяд 12-13:00ч. (от втория път) и към 17ч. си запали от първия път без проблеми. Та ако не я паля през деня и после като искам да я запаля и навън е много топло.... много мъки. Иначе като валя дъжд тези дни, палеше винаги от раз, както пипна ключа и вече пали. Ако има такъв датчик за външна температура, колко трябва да казва на компютъра този датчик, че е навън, за да не пали? 700С градуса ли? А във сервиз дали ще могат да го сменят? / 145 1.4 тс 98` /
        Алфа Ромео 156 1.8 TS `99

        Comment


        • #49
          Аз имах този проблем също - никога не пали от първи път, а винаги от втория без проблем!!! независимо от външната температура!!! Проблема беше в бензиновата помпа - не държеше налягане ( не го задържаше, иначе всичко друго беше ок) Смених помпата и сега всичко е наред!!!!
          Погледни си помпото да ли няма ципнатини (вътре в самата помпа) но 100 % е от това!!!

          Comment


          • #50
            а някой ще каже ли каде се намира безниновата помпа на 146 1.4боксер.благодаря предварително.
            Alfa Romeo 146 1.4 90hp.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Rado_alfa146
              а някой ще каже ли каде се намира безниновата помпа на 146 1.4боксер.благодаря предварително.
              В резервоара има под кората на пода на багажника едно капаче-отдолу е помпата
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #52
                Моят проблем с паленето беше същия и вървенето на колата беше по слабо.Виж за течове на бензин по маркуча ,от помпата до края.На мен ми изпускаше след помпата от една скоба и от скобите на бензиновия филтър.
                146 1400TS

                Comment


                • #53
                  Не е от помпата, поне при мен.
                  Мина лятото и проблем с паленето вече нямам.
                  И с диагностика не се хваща
                  Явно ще чакам до лятото пак за да търся проблема и да сменям датчици.
                  Освен ако не продължите с разумни предложения как може да се открие проблема, когато го няма.
                  146 ti rosso 96г.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от skino
                    Не е от помпата, поне при мен.
                    Мина лятото и проблем с паленето вече нямам.
                    И с диагностика не се хваща
                    Явно ще чакам до лятото пак за да търся проблема и да сменям датчици.
                    Освен ако не продължите с разумни предложения как може да се открие проблема, когато го няма.
                    Баце мойта е същата ,ма вчера с Бобо открихме 2 мнооо лоши неша,пръднали-дебитомер и ламбда
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #55
                      таа кола...
                      I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                      Roosevelt

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Pinky
                        таа кола...
                        Ko бре-още един пример за хората да не си купуват дебитомери,втора употреба и ламбда сонди-други освен Бош.Сондата е на по-малко от година Денсо-явно сондите не са им като свещите
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment

                        Working...
                        X